Same old wonderful tuesday

Goddag. När jag vaknade imorse och kollade ut så var det alldeles vitt. Underbart är det rätta ordet just nu, nu känner man att julen är på väg, på riktigt ! Min dag har jag spenderat i skolbänken. Nu blir det att dra iväg på dansträning om dylikt en timma. Efter det körträning och därefter KU i sin vanliga ordning. Låter som en bra tisdag det här. Vi höres mer när jag har kommit hem senare om jag inte slänger in en MB. Hej så länge ♥

Här kommer några outfit bilder 





Kommentarer
Postat av: Patricia♡

Åhh tjocka strumpbyxor är ju så skönt:)



Låter som om du har en bra tisdag:)

2011-12-06 @ 15:03:29
URL: http://patriciac.blogg.se/
Postat av: Michaela

Snyggt! Vart har du köpt väskan? :)

2011-12-06 @ 16:24:49
URL: http://michaelawallen.devote.se
Postat av: E

Går du på Ramneröd? Eller Norrskolan är det kanske? Kan Uddevalla så otroligt dåligt x) <3 sköt om dig!

2011-12-06 @ 18:38:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0