Svar på tal angående dans, känslan ifall man blir igenkänd och förfrågad av en bloggläsare som vill ta bild, avslutningsoutfit











Therese:
Hej Nathalie!
kan du skriva alla som går i din dans?
Gärna namn:), för jag vill så gärna börja

Svar: Hej Therese ! Jag går i olika danser så då är det såklart olika personer som går i olika grupper beroende på vilken/vilka dansstilar du är intresserad av att testa på. Dock så går jag i nivå två och nivå tre i mina dansgrupper så ska du börja dans så börjar du i nivå ett men kan bli uppflyttad till nivå två/tre (nej man behöver inte vara någon dancing qeen för att börja dans eller bli uppflyttad som vissa verkar tro haha). Jag vet faktiskt inte namnet på alla som går i mina dansgrupper men jag kan iallafall skriva namnet på dom namnen som ploppar upp i huvudet på mig nu som jag kommer på. I min mtv grupp går b.l.a Malin Evertsson, Elin Johansson, Evelina Johansson, Hillevi Ståhl, Rebecka Jenssen, Mailda Rhedin, Rana Sheibani, Isabel Lönqvist. Sedan så är det ytterliggare några brudar som jag inte kommer på namnet på just nu, sedan vet jag även att det är några brudar till som har blivit uppflyttade till våran dansgrupp. Roligt ! I min street dance grupp går b.l.a Linnda Mustafa, Linda Johansson, Andre Forsström, Sebastian Jenséus, Zana Bahtiri, Caroline Samuelsson, Jennifer Nilsson, Louis Aldeborg, sedan så är det en tjej som heter Linnea och en till tjej som jag så väl vet namnet på igentligen jag har bara hjärnsläpp just nu haha. Sedan så ska jag även (om jag får plats, står i kö) börja i ragga nu i Januari så jag håller tummarna för att någon jäkel hoppar av så att jag får plats i dangruppen haha.Står även i kö till ytterliggare en street dance/hip hop grupp. Hoppas att du fick svar på det som du undrade över. Är det något mer angående detta som du undrar över så hör av dig bara så kan jag förklara mer !


Anonym: hej nathalie :)
vad skulle du gjort om en bloggläsare kom fram till dig och ville ta bild? :)
hur skulle du känt dig?

Svar: Hej på dig ! Haha jadu det är en mycket bra fråga.. Jag skulle såklart inte neka och bete mig bitchigt ifall du nu skulle tro det utan jag skulle bli väldigt förvånad men också väldigt glad ! Jag tycker att det är roligt att prata med nya människor så det hade jag bara uppskattat. Ja hur skulle man känt sig egentligen ? Det är ju inte direkt så att jag hade tänkt "oh my god en bloggläsare kom fram och ville ta bild med mig jag är bara såååå känd nu" haha nej men det är klart att man börjar tänka lite att det faktiskt finns folk  i ens omgivning som man inte känner som faktiskt vet vem man är via ens blogg och det kan vara både en lite rolig men ändå en konstig känsla, om du förstår vad jag menar ? :)

Anonym: Vad ska du ha på dig på julavslutningen ? :)

Svar: Detta svarade jag på iförigår så ifall du scrollar ner lite i min blogg så hittar du svaret men jag ska även lägga ut bilder på två outfits som jag väljer mellan imorgon (måndag) !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0