This is what i call a wonderful christmas

Min julafton har bara varit såå underbar. Att få vara samlad tillsammans med hela tjocka släkten är mer än fantastiskt. All god mat. Glögg (och chai latte). Alla julklappar. Kalle anka. Jultomten. Hela den här julstämningen som är i hela huset och i allas glada ögon. Det är mer än guld värt, definitivt värt att vänta på. Sedan kan jag omöjligen klaga på julklapparna som jag fick heller ! Jag tycker inte att det är själva priset på julklappen som räknas som vissa verkar tycka utan det är själva tanken som ligger bakom julklappen som är det fina i sig. Men sedan är det klart att man blir extra glad när man får något som man önskat sig som man inte trodde att man skulle få för att den var aningen dyr så att säga.... Jag fick med andra ord en canon eos 1100D (!!). Tror jag dog när jag hittade den under kudden. Pappa hade gjort som en skattkarta till mig så jag skulle leta upp den själv haha. Sedan fick jag även massa andra fina och omtänksamma julklappar. Ser även fram emot min mys dag i Göteborg med mamma då vi ska shoppa och göra gel naglar på en sallong ! Det var en av mina julklappar från henne. Världens bästa föräldrar (och nej det är inte pga julklapparna om någon skulle få för sig det haha). Linnda som stod för alla bilder ikväll har dessvärre allt material så det får ni någon annan dag då det finns publicerat på internet så det bara är för mig att sno dom bilderna haha. Tills vidare har jag nog någon mobil bild att bjussa på. Hoppas att ni har haft en fin och minnesvärd dag mina fina

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0