Urpumpad danstjej

Jag har fått två frågor som jag tänkte ta att svara på nu, dock i flytande form. Fick en komentar ifrån en tjej vid namn Johanna. Hon tyckte att min militär skjorta med skinnkrage som jag sydde i syslöjden var väldigt snygg och hon tyckte till och med att den såg köpt ut.. Tack så jätte mycket för det ! Men nu till hennes fråga, hon frågade hur jag gick till väga och så vidare. But the truth is, haha jag har inte en jävla aning ! Jag följde en mall och sedan så hjälpte även min syslöjds lärare mig, såklart. Men började med att "mäta" vilken storlek alla olika delar av skortan ska vara och sedan är det att börja jobba efter dom måtten som man har. Testa att googla så kommer det säkert upp en rad härliga beskrivningar.

Fick även en fråga ifrån en anonym person som frågade vem det är som kommer att vara lucia imorgon och det är.... damdamdamdaaaa Wictoria Ljung !

Hola amigos ! Helt urpumpad är jag efter en hel dag av konstant dansande från halv nio imorse till halv fyra i eftermiddags. Massa olika koregraferingar och lite annat som ska sitta tills på fredag så blir att träna lite grand hemma så att man inte glömmer något. Kämpade som tusan men roligt som attan var det haha. Efter det så kom Nathalie T och mötte upp mig på sinclair så tog vi oss en liten kort promenad och pratstund. Härligt ! Och nu sitter jag här och inväntar mat för att sedan bege mig hem till Albin så att han också får sina julklappar (haha tråkig som jag var så öppnade jag ju mina i lördags haha). Så inte mer än rätt att han får sina nu också. Hoppas han blir glad ! Men nu får jag avrunda här känner jag. Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0