alla ♥ dag



Anonym
om i tried to speak out, felt like no one could hear me:
verkligen fin!
kan inte du lägga ut hur du sminkar dig?
för de är förjävla fint. ♥

svar; tack roligt å höra att du tycker som du gör ! dock så sminkar jag mig inte på något specielt vis, utan dom dagarna som jag känner för att inte bara kleta på mascara på ögonfransarna så börjar jag med att svepa ett lätt lager med bronzing powder by hm, sedan använder jag en rouge borste för att lättare aplicera mitt rouge på kindbenen ( blusher by hm) en rosa färg. sedan blir det även ibland att jag duttar på lite läppglans också, specielt nu på vintern då läpparna blir så torra. hoppas att detta duger som svar !


vill bara hälsa er alla en glad alla hjärtans dag!  
jag hoppas att ni har haft en fin dag, oavsett hur ni nu valde att tillbringa dagen. vissa tycker att denna dagen är den mysigaste dagen på året medans andra tycker att det är den värsta och onödigaste. eftersom att jag tillbringade min dag med min fina pojkvän så kan jag ju inte annat än tycka att dagen har vart riktigt mysig. men jag tänker fortfarande på andra i min omgivning som inte alls har mått så bra denna dag, så tycker nog egentligen att dagen är rätt så onödig på något vis. senare ikväll då albin tyvärr var tvungen att åka på träning så drog jag hem till min fina vän linnda och var hos henne fram tills klockan började närma sig nio tiden. promenaden hem var den kallaste och värsta på länge asså haha !! men nu så ska jag ta mig en varm och go dusch så hörs vi mer imorgon sötnosar

ni får en himla check bild i brist på annat

(dagens outfit är densamma som den som jag hade igår)

Kommentarer
Postat av: linnda

- haha vem bryr sig det är bra D:

2011-02-15 @ 16:39:19
URL: http://linndasshit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0