take the chance to make a change

haft en underbar kväll tillsammans med min fina pojkvän ♥ vart lite upside down på senaste tiden men nu är det förhoppningsvis i rätt riktning iallafall, vilket känns oerhört skönt! innan det var jag ute en stund med alex och tjöta lite med honom, var ett tag sen nu så. annars har det vart konfa idag igen. men nu behöver jag inte gå fler dagar förens någon dag runt påsk iallafall, gott. men nu så måste jag nog försöka komma i säng snart upp tidigt imorgon igen, ska upp redan halv nio. ingen ro och ingen vila för mig inte. tror jag fått endast en sovmorgon under detta lovet en så länge? men men det får gå helt enkelt. nu så hade jag inte så mycket mer på hjärtat så bye bye ♥

bläddrade lite i arkivet bland mina bilder och hittade två bilder på en rätt så trött chey..minns verkligen hur död jag var just då. läxor kan verkligen döda än ibland asså.





dagens outfit;
jeans leggins-vero moda | tröja-ginatricot

Kommentarer
Postat av: nathalie taby.

så är bilderna ifrån när du sov hos mig :D

2011-02-25 @ 11:45:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0