this is no time for your bad attitude

shena, nu tror jag bestämt att jag ska ta och hoppa in i duschen känner att mitt hår är rätt så fett just nu vilket inte känns så där jätte fräscht. måste även försöka få läst lite fysik, jobbigt prov imorgon förstår ni. på tal om prov, hade två stycken prov idag. ett oförberätt svenska prov vilket var lätt så det gick bara bra och ett musik prov som åtminstone är godkänt för det sa min musiklärare så fort som jag lämnade in den att det var minst G, vilket känns rätt så najs. vad har jag mer gjort idag då. följde med linnda hem efter skolan, käkade vi lite och så. sen drog jag hem till albin där även jonte borg var. chillade vi väl mest, i början var jag hur död som helst somnade till och med en liten stund i sängen medans dom satt och spelade, men tillslut så vaknade jag till liv och fick då ett jädra liv i mig..kan nog grabbarna intyga rätt så enkelt. men nu så måste jag sätta lite fart. pussis ♥

dagens outfit;
kofta-bikbok (den jag köpte igår | linne-somewear | halsduk-cubus | shorts-ginatricot | strumbyxor-åhlens (som nu har världens fetaste hål i baken)

haha höll på att tappa balansen totalt, om ni undrar över ställningen på bilden asså

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0