when it feels like hope


e  (
[email protected])
om livet blir vad man gör det till:
åh vad är byxorna som din kompis har på sig ifrån? dö-snygga!!

svar; dom är ifrån cubus

klockan börjar bli mycket nu känner jag, okej kanske inte så sent halv två under lovet men med tanke på att jag ska upp redan halv åtta imorgon bitti då är detta sent !! idag drog jag en rejäl sovmorgon och började ta itu med det praktiska som att greja om lite på mitt rum osv haha. sen kom sara till mig vid två tiden. åkte vi ner till stan och köpte oss varsin choklad milkshake plus en pommfritt tallrik med kebabsås  ♥ vid fyra tiden var det dags för konfa i bäve kyrka så då åkte vi dit. var där fram till sju tiden, fick sluta en timma tidigare vilket kändes rätt så party faktiskt. så då gick jag ner till stan, vilket var kallt ! men det gick bara bussar så sent så då fick det bli så helt enkelt. drog jag hem till nathalie där hon gjorde sig iordning lite smått, sen drog vi ner och mötte upp julia och bellan och satte oss på pingvin. men vid kvart i nio tiden var jag tvungen att dra hem skulle packa ner lite grejer för imorgon och så skulle jag hem till min pappa ikväll och mysa med honom och kolla film. vi har suttit och pratat två timmar i sträck nu så himla mysigt, älskar verkligen min pappa han är bäst asså ♥ men nu så måste jag få i mig lite sömn.. godnatt sötnosar !



dagens outfit (nästan);
jeans-clothes for hear (?) | tröja-monki | "topp"-bikbok | plus min beiga stora halsduk från cubus

(som sagt gammal bild och tycker fortfarande att ni ska ignorera mitt ansiktsuttryck haha)



Kommentarer
Postat av: linnda

så fin den första bilden var på dig mi vida

2011-02-21 @ 14:26:37
URL: http://linndasshit.blogg.se/
Postat av: Anonym

Använd svarta strumpor om du nu ska posa utan skor!!

2012-08-14 @ 19:21:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0