with an go-fuck-yourself-attitude



jag har fått komentarer och folk har undrat över gårkvällens inlägg. vill inte att detta som händer i mitt privat liv ska påverka min blogg så just därför sitter jag nu här och trycker på tangenterna. var verkligen helt förstörd igår kväll, vilket jag vart till större delen av dagen idag också men nu ikväll så börjar det åtminstone att kännas bättre. mina närmsta vänner vet om vad det är som har hänt och dom har visat sitt fulla stöd idag, vilket jag är otroligt tacksam över. så om någon av er läser detta så vill jag tacka er för att ni finns här för mig och förgyller mina dagar, älskar er det ska ni veta ♥

drog till skolan vid 10 tiden, drog en sovmorgon, aldrig fel. kom dit och hade en 40 minuters lektion. sedan var svenskan inställd så var väl en och en halvtimma hål så då drog jag hem istället. sen hade jag endast två lektioner kvart. soft. efter skolan drog jag med linnda hem till henne så käkade vi lite och så drog vi på dansträning vid kvart i sex tiden. så otroligt skönt att få dansa, får en verkligen alltid på bättre tankar. efter dansen åkte jag hem till albin där han, jonte lund och jonte borg var så då åkte vi ner till stan och cillade med några goingar där. sen åkte vi väl tillbaka till albin vid halv tio tiden. chillade vi vidare hos honom. sen drog jag hem till linnda så kom vi väl hem till mig för en liten stund sen. nu ska vi blänga film hela natten, så himla mysigt med den bruden asså ♥ men nu ska vi göra annat. puss

dagens outfit;
jeans leggins-vero moda | tröja-gina tricot

 

har en del bilder nu som förhoppningsvis kommer tomorrow

Kommentarer
Postat av: maria leticia hääääär !!!

åååå vilken fin outfit! Helt kär... var bara tvungen att skriva detta min kära.. Taco kvälllllen väntar ;)

2011-02-21 @ 10:38:55
URL: http://jenniferleticia.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0