forever is only the beginning

nu ligger jag i sängen och väntar på att min käre vän john blund ska komma förstår ni. ja vad har jag på hjärtat idag då? jo, det har vart en riktigt go dag vill jag först och främst meddela. när man umgås med sköna typer så kan det ju inte bli annat än underbart. jag och linnda drog mot väster skolan direkt efter vi slutat, väntade vi där i cirkus en timma. mötte vi upp sara, sahin, alex, mustafa, jens. stod vi och tjötade ett tag, sen drog vi oss mot stan. jag och sara drog upp mot körskolan jag skulle hämta lite grejer. efter det drog vi tillbaka ner till stan igen, drog jag, sara, linnda och sahin och käkade. eller rättare sagt jag käkade och dom andra kollade på haha. senare tog vi bussen hem till linnda runt sex tiden. käkade vi lite, spelade in några videos på när vi sjunger, fast vet inte om dom laddade upp någon utav dom. sen runt kvart över åtta tiden drog jag hem till alex, skulle lämna tillbaka hans tröja och han behövde snacka med mig så självklart kommer jag över då! drog jag väl hem runt kvart i tio tiden. och nu sitter jag här och väntar som sagt på john blund.......godnatt ♥

dagens outfit, aa det är två dagens outfit bilder idag därför att jag hade mina harems byxor i skolan och efter hade jag jeansen så aa då får det helt enkelt bli så;
tröja- lånat av alex / halsduk-linndas (hade egentligen en vit halsduk) / jeans-bik bok / plus ett par vita converse

tröja-lånat av alex / halsduk-linndas (hade egentligen en vit halsduk) / harems byxor-kapahl / plus ett par vita converse


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0