good morning readers

här sitter jag och ska snart hoppa i lite kläder för att sedan dra mig vidare mot skolan. slutar runt två eller tre tiden idag beror lite på om vi har livskunskap eller ej. iallafall, efter skolan följer jag med martina hem till erik edh för hon ska hämta sin laddare. sen så tar vi nog bussen tillbaka till stan där jag möter upp nathalie och linnda så ska vi käka lite gott på cactuz, mums. och runt sex tiden så drar jag och linnda upp mot sin clair dags för dans träning!! blir allt bra. efter det så åker jag och nathalie hem till patrik där han och samuel väntar på oss, så sover vi förmodligen där också. så vi får helt enkelt se vad vi hittar på ikväll, men något ska vi väl allt hitta på. men nu måste ja sätta lite fart. TTYL ♥

(dagens outfit eller något kommer imorgon hinner inte nu eller sen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0