I whip my hair back and forth

goddag. rätt så chill har jag och linnda det just nu vill ja meddela. kom rätt så precis hem och vi ska alldeles snart röra på fläsket och dra oss utåt i kylan, shit asså hade verkligen inte vart fel med lite värme nu. idag har vi iallafall vart på ett möte, "rädda barnen" nånting, får se om detta är något jag vill fortsätta att angagera mig i, det är en god gärning iallafall. men men, innan det så drog jag och linnda oss en fet måltid på mc'donalds, underbart. lite senare ikväll var det nog tänkt att jag skulle träffa alex också ja. men nu så har jag nog inget mer på hjärtat, utan vi hörs maybe senare, eller imorgon. puss ♥

min fina flicka ♥


dagens outfit också ;
jeans leggins-vero moda         skor-dinsko         blus-h&m        halsduk-linndas

Kommentarer
Postat av: t h a i p i n n e n ♥



sv; förlåt för ett super sent svar man jag har varit i thailand i en månad och kom hem nyligen:)

jo det är bra, självdå?:)

2011-01-25 @ 18:35:55
URL: http://thaipinnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0