feels so good being bad



Anonym
om come and catch me:
vad skulle du göra på umo? :P

svar; inget jag behöver dela med mig av här på bloggen

just nu sitter jag hemma hos linnda i hennes goa säng och bara myser, kan nog inte bli så mycket härligare ! efter skolan idag så åkte vi direkt ner till stan, träffade några sköna typer lite snabt och saå fick vi köpt oss fem ost börgare, mums haha! sen tog vi bussen till strandpromenaden och satte oss på hopptprnet, och bara chillade och snackade. var faktiskt himla soft trots att det var så kallt. sen tog vi bussen där ifrån hem till linnda. och ja här sitter vi nu.. linnda är just nu och bajsar för er som ville veta men hon kommer väl om en stund så vi kan börja greja med våran oboy och lite annat haha. men nu ska jag göra annat. puss ♥




på bilden här ovan ser ni även på ett ungefär dagens outfit orkar inte ta någon annan bild så .
harems byxor-kapahl      tröja-gina tricot         halsduk-gammal ingen aning      vita converse-minns inte finns typ lite överallt





Kommentarer
Postat av: linnda

BAJSAR FORTFARANDE ;)

2011-01-12 @ 19:47:58
URL: http://linndasshit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0