When I think of angels, I think of you

detta e dåligt, tycker jag blivit dåligare på att blogga..inte ok. men jag ska bli bättre, från och med idag, sounds good?  idag ska jag iallafall ha det hel mysigt tillsammans med mina goingar, linnda & sara ♥ kan nog inte bli så mycket goare. ikväll så sover vi iallafall hos linnda, så om en stundis ska vi ta oss mot staden för att få hyrt filmer, köpa godis, en massa coca cola och annat som kan tänkas behövas hehe. tyvärr måste jag dra hem redan vid tolv tiden imorgon imorgon, vilket är rätt så segt  men det får gå för imorgon kommer en massa plus mina "plast syrror" eller vad det nu kallas. dom har vart i thailand i hela tre veckor, så snacka om att dom e gott bruna nu då..jo men kul att man själv e lika vit som snön själv då haha, men så är de me´t. så imorgon ska vi alltså fira jul haha! låter ju hel knäppt att vi ska göra det nu, men eftersom dom har avrt i thailand så har vi inte firat med dom och med krilles släkt osv, så det får helt enkelt bli imorgon! mend det blir allt bra ska vi se   nu måste ja iallafall börja sätta lite fart få på mig kläder osv. talk to you later ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0