it´s hard to saty positive when nothing goes right


...
om rätt så najs endå:
ey vet du men alhida osmani är ? känner du henne

svar; jag har känt henne enda sedan lågstadiet så ja jag känner henne. haha hurså?

god morgon världen känner jag. nathalie ligger somvanligt fortfarande och sover, men det får vi ändra på snart, eftersom att jag ska med en buss till stan om en stnd. halv två går det en buss ifrån kampenhof till sunningen som jag ska med, ska nämligen hem till evelina, riktigt saknat den buden nu när hon vart i egypten och allt ! så det ska bli härligt att få träffa henne igen faktiskt. eftersom att det är söndag gick det ingen senare buss en 17:05 ifrån sunningen så den får jag ta, är jag i stan 17:35 och då möter nathalie och daniel upp mig så ska vi iväg och bowla haha! men det blir allt najs. ska försöka ta lite kort idag också! men men gotta go ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0