you´ll always be my hero even though you lost you´ve mind

nu är jag hemma hos min mamma sover här ikväll för imorgon blir det upp tidigt och åka iväg på konfa grej. mmm kul menar jag. men efter det så sover nog sara hos mig så de blir ju rätt så najs endå. idag så åkte jag hem till nathalie taby runt halv två tiden, softade jag, hon och amande plate rätt så brett. sen mötte vi upp julia horvath runt sex tiden så åkte vi in till stan tillsammans, solade och lite så. fast jag stack bara in huvudet i solariumet där amande låg och solade haha. fyfan lite träningsverk i magen nu faktiskt, var ju inte specielt bekvämt att ligga på det viset i sådär tjugo fyra minut. men men det funkade allt. sen så träffade ja på anton och jimmy på bussen, slapp man åka alone menar jag, gött snack. men nu så ska jag allt dejta sängen ska ju upp tidigt imorgon så. puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0