15e juli 2011

Hola, vad har ni för er idag ? Inte direkt något topp väder, fy man blir ju riktigt less på detta här. Som tur är ska jag träffa Sara idag så det piggar defintivt upp min dag ! Egentligen var det tänkt att vi skulle till fallens idag, men nej så tror jag inte att det blir faktiskt.. Och om man tittar ut så lockar inte vädret något vidare heller. Men något trevligt ska vi allt komma på att hitta på. Just nu sitter även min pojkvän i en bil eller på en färja på väg mot kroatien och där stannar han i en vecka om inte ytterliggare några dagar. Så imorse hjälpte jag honom att packa det alldra sista, eftersom att jag sov hos honom igår kväll. Vi fick oss iallafall en väldigt mysig kväll tillsammans ! Kommer att sakna honom så mycket. Men iförsig så ska ju jag också resabort så inte tid för att sitta och deppa ihop sig här inte ! Men nu så sätter jag stopp här för känner att det inte finns något mer vettigt att meddela så då säger vi som så. Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0