8e juli 2011

Godkväll allesammans ! Med tanke på vad klockan är så är jag redigt trött.. Så efter att jag publicerat detta inlägg så blir det bed time för min del. Idag har det vart en väldigt mysig dag, dock lite ledsam också med tanke på att jag spenderade dagen tillsammans med sara och linnda för att linnda nu sitter i bilen på väg mot kosova, hon kommer att vara borta i nästan fem veckor!! Kommer att saknar henne riktigt ordentligt. Men annars har dagen vart bra, bortsätt från det dåliga vädret. Usch jag börja tvivla på om vi överhuvudtaget kommer att få någon riktig sommar i år? Jag får mig åtminstone en vecka med sol för om cirka en vecka åker jag till turkiet, sey heeeey ! Men mer om det senare.. Efter att jag hade vart hos linnda så åkte jag hem till alex och softade med honom en stund, vi reserverade även biljetter till harry potter filmen som har premiär nu på tisdag! Dock ska vi inte gå på prämiären utan på onsdag kväll istället.  Ikväll har vi även vart på restaurang och firat christian för att han fyller år idag, grattis ! Väldigt trevligt och mysigt var det vill jag meddela. Direkt efter det mysiga restaurang besöket så åkte jag hem till min pappa och mös med honom, vi kollade på två filmer. Easy A hette den första filmen som vi såg och om jag ska vara helt ärlig så trodde jag att den skulle vara mycket bättre, den var halvbra inte super dålig men inget som jag skulle se om en gång till. Den andra filmen som vi såg hette Just go with it, den var riktigt bra tycker jag faktiskt! Men nog tjötat nu måste jag få i mig lite sömn.. Godnatt allesammans, sleep tight

Dagens outfit, dock låt er inte luras utav bilden tröjan sitter betydligt längre ner i verkligheten, stog väl i någon konstig "possition" på bilden antar jag haha





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0