damn what a night

Går kvällen på fjordfestivalen var grym ! Började kvällen med middag på butler´s tillsammans med ett gäng brudar för att leticia fyllde år igår! Efter det rörde vi oss bort mot tivolit och där träffade jag fler vänner osv. Riktigt go kväll! Dock blev det kanske någon cider för mycket. Sov jag hos min pojkvän inatt också.

Nu bär det snart av ner mot stan för att kolla på min vän sara när hon är med och sjunger i fjordstjärnan finalen ! Hon är så duktig så. Ska försöka att ta en massa bilder vilket det tyvärr inte blev igår kväll med tanke på att min kamera pajade?! Men nu tror jag att den ska funka.. Den gör lite som den vill helt enkelt. Men nu måste jag sätta lite fart. Kisses so long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0