en hälsning ifrån stockholm

Hej hej alla goa å glada läsare som fortsätter och läsa trots noll uppdatering.. Ber om ursäkt för detta men inte haft något internet, thats why. Kommer hem imorgon kväll och då blir det uppdatering och en del bilder ! Vi har haft tre helt fantastiska dagar, så mysigt och härligt att åka bort för några dagar och bara koppla av (om man bortser ifrån mina galna kusiner som är i farten all the time..). I fredags var vi på gröna lund, roligt roligt ! Super väder plus inga köer, det var nästan så man kunde springa och åka över allt utan någon kö. Vi åkte även insane och den var ju extrem.. Höll på å kissa ner mig guuud så äcklig den var, dock åkte jag den tre gånger haha. Igår och idag blev det shopping inne i city, fick fyndat en del och köpt lite presenter till moa och krille som har fyllt år. Men nu så ska jag fortsätta och mysa med dom andra, sista kvällen här så får passa på och mysa till det lite extra. so long homies

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0