Godbye sweden and hello turkey

Yeees, om mindre än en timma åker jag till flygplatsen för att sedan där ifrån bege mig med ett flyg som går kvart över tre, till mitt älskade turkiet ! Åå vad härligt det ska bli att få komma iväg för en vecka och bara koppla av och verkligen gotta sig. Känns rätt så underbart att veta att om ett dygn ligger jag antingen på en krit vit sandstrand eller vid poolen.. Oavsett vad så kommer det att bli underbart. Jag kommer hem nästa tisdag (natten till onsdag) Så då ska jag uppdatera med en massa bilder såklart ! Gratis internet finns på hotelrummet, trots det så ska jag varken mobilblogga eller ta med mig min dator. Varför detta kan man ju undra, jo för att jag känner att jag behöver "ta ledigt" ifrån både datan och mobilen, fast mobilen kommer faktiskt att följa med. Men nu så måste jag se till att packa ner det alldra alldra sista, så jag hoppas att ni får en stört skön vecka och ta hand om er nu allessammans tills vi hörs och ses nästa vecka ♥

tre bilder ifrån side, staden som vi ska bo i




förra gången som jag var i side så satt jag på en jätte mysig restaurang precis under den borgen som är på bilden, och då såg det ut precis så på kvällen, skit mysigt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0