nästan för bra för att vara sant

Ja, så känns det nästan nu. Perfekt är det rätta ordet, allting känns bara så himla bra. Och det blir ju inte sämre direkt att jag har en underbar turkiet resa att se fram emot om exakt en vecka ! Gosh, vad jag längtar. Tältningen igår kväll blev ju hur lyckad som helst, så jävla roligt och mysigt har vi haft det! Vi tältade i en fårhage, bland en massa galna får haha. Vid ett tiden igår natt åkte vi ut till mc'donalds och käkade, mm så gott det var vill jag meddela! Sedan vid halv sex tiden på morgonen då vi fortfarande inte hade somnat ännu då fick vi för oss att gå ut och ja vad tror ni inte händer då? Jo självklart blir vi jagade av ett x antal får, haha åå fyfasen vad jag skrattade, var nog det absolut bästa på länge!! Så inte förens halv sju kom vi i säng och fick somnat efter lite mys. Vaknade vi upp till strålande väder, och idag har vi bara myst och mest tagit det lugnt tillsammans. Så tack till kiffe, sigge och albin för en helt fantastisk kväll, tycker jag defintivt att vi bör göra om innan sommarens slut !

Ikväll har jag vart på bio tillsammans med nathalie, kronjuvelerna såg vi och den var mycket bättre än väntat. Ikväll sover jag hos min going också, kommer att bli hel mys. Men nu har jag inte tid att sitta här längre så vi får höras mer imorgon istället. Kisses so long

Här kommer ett antal bilder ifrån våran tältning


















haha här kommer en bild på kiffe och ett x antal får, när han blev jagad utav dom










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0