onsdag 6 juli

hej allihopa, vad har ni för er? Vad har jag för mig? Ja, jag sitter och försöker planera lite inför helgen grebbestad festivalen/kanivalen (eller vad det nu heter) står på schemat serru. Om det blir ungefär som jag tänkt mig så kommer det att bli kanon! Jag har suttit hemma sedan åtta tiden ikväll ungefär, rätt så segt när man kan vara ute och roa sig men kände att jag behövde en hemmakväll var så sjukt trött så det fanns inte. Så tror det blir att komma i säng tidigt ikväll, fast det kommer aldrig hände för kan inte somna innan kl tolv går bara inte haha. Idag har jag iallafall vart med linnda mysigt. Vi har självklart vart ute i det fina vädret. räffade på lukas, sara och linus en liten stund också så fick man tjötat av sig lite med dom. Men nu så har jag väl egentligen inget mer och säga er utan vi avslutar här och hörs mer imorgon istället. Kisses so long


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0