spegeln äter upp det positiva som vi ser

Hola amigos, hur har ni det? Själv är det bara finfint, packat ner det alldra sista för imorgon åker jag !! Blir ett alldra sista inlägg imorgon bitti så mer snack om det då. Idag har det varit kalas på sund, marita fyller år. Mycket trevligt. Åkte vi hem någon gång under kvällen. För kanske femton minuter sen så var nathalie och felicia här en liten stund, för nathalie hade lite saker hos mig som hon skulle hämta nämligen så då blev det som så att vi fick oss en pratstund, kommer att sakna henne som tusan! Men ja, nu så ska jag väl försöka komma i säng, ska ju trots allt upp rätt så tidigt imorgon bitti så. Godnatt mina fina

se så fina (och goda) kladdmuffins som moa bakade imorse... yammi



Kommentarer
Postat av: nilofar

Hur länge är du borta? :D

2011-07-19 @ 09:48:39
URL: http://linaochnilofars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0