tältning på g

Ikväll blir det tältning någonstans tillsammans med kiffe, albin och sigge. Haha vart vi ska tälta än vet vi som sagt inte.. Men det kommer vi förhoppningsvis på snart, bjursjön finns ju alltid men noway att jag skulle tälta där, scary as hell ju haha. Idag har det iallafall vart en rikigt soft dag. Vaknade upp hos min pojkvän, chillade vi en liten stund sen kom henke. Följde vi med albin ut på hans springrunda, fast jag och henke åkte med mopparna bredvid, haha lata. Efter det åkte vi tillbaka hem till albin, käkade vi lite och så kom kiffe. At the moment är jag hemma för att packa och fixa lite för ikväll. Men nu så hade jag tänkt fortsätta med mitt här så jag blir klar någongång, smell ya later

lite bilder från igår kväll, skit go kväll vill jag meddela















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0