what goes around comes around

Har lite små stress här, för helt plötsligt blev allt väldigt krångligt angående grebbestad kanivalen.. Med tanke på att min kille inte ska dit så var det tänkt att jag och några polare skulle tälta men nej då satte min mamma stopp för det hela. Så nu måste jag med en buss hem kl 8 på lördag kväll?! FML säger jag bara!! Två jävla timmar tar buss jäveln också.. Haha känner på mig att detta kommer bli rätt så krångligt och veligt men jag har bestämt mig för att jag ska dit !! Så imorgon fixar jag det alldra sista inför helgen, sen får det gå som det går haha orkar fan inte bry mig längre kommer svimma snart isåfall. Jaja nu vet ni, ni kan ju anteckna också ifall ni skulle bry er.

Idag har jag iallafall haft en jädrigt soft dag tillsammans med malin och alex. Åkte hem till malin vid två tiden ungefär då var alex och ida hos henne, softade vi en stund osv. Åkte vi till stan vid halv fyra, ida åkte hem och vi andra satte oss på EH och drack lite gott. Åkte tillbaka hem till malin efter det. Drog vi och käkade pizza, himla gott vill jag meddela. Sedan tillbaka till malin igen där vi softade vidare fram tills nio tiden då jag och malin åkte till skeppan och mötte upp några grabbar och tog ett kvälls dopp med dom, rätt så varmt i vattnet faktiskt! Så det var allt gött. Inte lika kul att bli ner puttad från flytbryggan dock haha. Åkte hem vid kvart i elva tiden och nu sitter jag här som sagt och försöker planera lite inför helgen, går väl.. sådär, haha men det löser sig. Nu måste jag iallafall sova så jag orkar upp imorgon. Godnatt mina fina

vi tog en del bilder men inte direkt några användbara haha

Kommentarer
Postat av: .

va heter malin i efternamn?



grym blogg älskar den!!

och du är grymt fin fortsätt vara dig själv och lev livet kram.

2011-07-08 @ 01:42:00
Postat av: sofia gustavsson

vilka ska du till grebbestad med? :D

svara gärna som inlägg :D

kram!

2011-07-08 @ 19:52:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0