burlesque

Ikväll har jag kollat på filmen burlesque, en riktigt sevärd film ! Det bjuds på mycket dans, musik och snygga brudar, främst av alla cristina aguilera som spelar huvudpersonen i denna film, ett plus är ju att hon ser riktigt fräsh och snygg ut ! Defenitivt en film som jag rekomenderar att alla bör se. Innan jag bänkade mig framför tvn tillsammans med min pappa så var jag hos nathalie, vi bytte tillbaka våra mobiler osv. Innan det var jag hos martina och slingade hennes hår ljusbrunt och så tog vi oss även en fika på EH tidigare under dagen. I förmiddags var jag på sin clair och dansade precis som igår, roligt roligt roligt men jobbigt jobbigt jobbigt, massa träningsverk vette sjutton hur jag ska överleva morgon dagen då jag startar upp med tre timmars hård dans träning! Men det är bara å köra hårt, man ska kämpa för det man älskar att göra right? never give up.

burlesque, se den !


lite bilder från idag






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0