fredag - 10/5

hej alla goa å glada ! Idag är det fredag, känns ju inte lite gött. Sedan är det bara två dagar kvar plus avslutning sedan är det sommarlov!! Men nog om det... Idag har det bara vart en så kallad städdag i skolan. Vilket innebär att vi rensar våra skåp, på en massa böcker och annat krims krams. Dock upptäckte jag att en biblioteksbok och min mattebok är spårlöst putsveck.. dock vet jag nog vart jag har min lånade bok, men min matte bok? Ingen som helst aning asså, haha dåligt. Men det löser sig väl. Hade vi även körträning idag så vi missade våra två lektioner. Iallafall, efter skolan åkte jag och linnda ner till stan för hon skulle fylla på sin mobil och lite så. Klämde vi i oss en fet måltid också, satt rätt så fint. Ikväll blir det förmodligen så att jag och martina lever livet, ne men något blir det, så med tanke på det så blir det nog ingen update, men man vet ju aldrig. Annars hörs vi imorgon. Så ha en fin fredagskväll allihopa ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0