fredag - 3/5

hej allihopa ! det har vart en kanon dag och kväll. fint väder, goa vänner osv osv.. vaknade upp med min pojkvän bredvid mig. käkade frulle och gjorde oss i ordning. åkte hem till albin medans han packade och lite sånt. drog sedan ut å åkte runt lite på mopparna. drog sedan en snabbis till mig för å hämta en hjälm som elias skulle låna sedan drog han hem och jag drog vidare till skeppan. mötte upp linnda, marcus, john, alex, sara och sahin. badade vi, solade och hade det allmänt roligt ! sedan drog alex och sahin och då kom lukas och larsson. chillade vi fram tills halv åtta tiden kanske, då drog vi oss mot stan där vi satte oss på mc och käkade. satt å tjötade ett bra tag innan jag åkte till calle en snabbis och lämnade hans tröja och sedan vidare ner mot museé parken där jag mötte upp annie och sandra plus ett gäng grabbar. drog vi mopparna upp mot sjukhuset, eller aa mittemot sjukhuset. det var fest där, stannade inte specielt länge drog redan vid elva. men det var allt nice. skulle egentligen till vänersborg ikväll men det blev inte så, men kvällen har vart grym ändå så. men nu så har jag inget mer å säga så vi hörs mer imorgon istället ♥

här kommer ett gäng härliga bilder från idag






























gårdagens outfit kommer här också, för glömde ladda upp den igår






Kommentarer
Postat av: Anonym

så fin du är! vart har du köpt den tröjan du har på sista bilden? :)

2011-06-04 @ 22:29:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0