grill & myskväll tillsammans med vänner

Ikväll har jag grillat tillsammans med marco, annie och alex. Riktigt mysigt och roligt har det vart ! Mashmallows tävling osv osv.. Fick in hela fem stycken i munnen ! sedan nästintill spydde jag ut dom.. haha jävligt fräsht. Men efter ett tag blev det rätt så kallt trots att solen tittade fram, så då åkte vi hem till alex istället och mös vidare hos honom. Kollade på en american pie film osv, haha får inte nog utav dom så jävla grymma ! Åkte jag hem vid halv elva för var redigt trött så nu ska jag alldeles strax sova för imorgon blir det liseberg med la familia. Så nu säger jag godnatt och vi hörs förmodligen inte innan jag åker imorgon så jag önskar er redan nu en trevlig midsommar och för er som ska ut och röja, take it easy everybody och lev livet !












Kommentarer
Postat av: nilofar

Vem annie är det ? :D

2011-06-24 @ 09:16:34
URL: http://linaochnilofars.blogg.se/
Postat av: Anonym

är du bra kompis med dom? :)

2011-06-26 @ 01:17:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0