hey ho let's go !

Om cirka 45 minuter åker jag och albin mot flygplatsen.. Flyget lyfter inte förens halv fyra men som min mamma brukar säga "bättre att var ute i god tid så man har god marginal".  Vi kommer att ha fyra underbara dagar i stockholm tillsammans, det kommer att bli så roligt !! Ungefär så här har vi tänkt att våra dagar kommer att se ut: Torsdag kväll kommer vi fram till stockholm så då blir det mest mys med mina små kusiner, som vi ska bo hos. På fredag blir det en hel dag inne i stan med shopping osv. Lördag blir det kanske att vi åker in till stan igen i bara några timmar, för senare på kvällen ska jag och albin sitta barnvakt åt mina kusiner för min faster är på 40 års kalas. På söndag blir det gröna lund, say heeey ! På måndag är det våran sista dag i stockholm så då blir det mest att vi här hemma i huset och myser med dom andra fram tills tåget går någon gång tidigt under kvällen, vet att planet landra i trollhättan kvart över åtta på kvällen iallafall. Min laptop kommer att följa med så det kommer att bli uppdatering även under dessa dagar. Dock vet jag inte om det kommer bli så att jag hinner blogga varje dag men jag ska försöka att slinka in med något litet varje dag åtminstone. Men nu så måste jag sätta fart så att jag hinner äta, duscha, göra mig iordning och packa det alldra sista på 40 minuter... in hurry


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0