hungrig men orkar inte käka

Yes, som rubriken lyder ja så är det. Ja är svinigt hungrig men orkar inte käka.. för det är så för mig att jag har olika mat perioder ungefär, vart så ända sedan ja var en liten bebis. Men tex januari, februari och mars då käkar jag as mycket och sen april, maj och juni käkar ja inte alls mycket å så fortsätter det så.. haha lite helt stört men det är typ så. När jag är i den perioden då ja inte käkar mycket så är ja kräsen också, thats bad. Då krävs det typ skräpmat eller något svin gott för att ja ska käka mycket. jaja detta skulle inte bli ett mat inlägg direkt så nu får jag sätta stopp här och skriva om min kväll eller något istället.

Anyway, ikväll har jag haft en hel go kväll ! mötte upp annie i stan vid halv sex tiden köpte vi cola å chips. Sedan åkte jag hem till annie å hämtade hennes hjälm så åkte vi ut till landbadet en liten stund å mötte upp lukas, john, larsson och marcus. Men vi drog nästan dirrmode där ifrån till skepsviken istället. Softade vi där, doppade oss lite också fast det var kallare i vattnet idag så inte gött. Efter en stund drog larsson å lukas men då kom marco istället. Fortsatte vi å softa vidare. Senare på kvällen kom elin, kristin å någon ida så då var vi med osv osv... Körde jag hem annie vid tio tiden och nu sitter jag här och hungrar haha. Ne men nu måste ja ringa karin å planera lite inför ett besök i stockholm. kommer bli feting nice ifall det blir så. förhoppningsvis blir det första helgen i juli som jag och albin åker upp för en long weekend i stockholm haha men mer om det senare. puss så länge ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0