it's good

Yeah, idag har jag hunnit med en jävla massa "have to do stuffs". Jag har fixat hel års recept på mina p-piller, även hämtat ut dom på apoteket. Jag har vart hos friberg och köpt olja och kollat moppen, tydligen är det någon jävel som har försökt att sno moppen därför låset är skevt, trögt osv.. Idioter säger jag bara. Jag har även fått köpt mig samuels presenter, så det blir nog allt bra. Dock har jag inte börjat packa än haha to bad... Måste börja nu egentligen.. Men det kan vänta lite haha skjuter upp allt i sista sekunden, not good. Men jag har inte bara ägnat mig åt en massa tråkiga så kallade "have to do stuffs" idag utan jag har även legat och glassat på sunningen tillsammans med albin, kiffe och sigge under dagen fan vad gött det var, riktigt varmt väder och det var inte ens kallt i vattnet ! Följde albin med förut en sväng till torp när jag skulle köpa present då drog vi även en måltid på mcdonalds, haha för jävla gött är det med skräpmat ibland asså. Ikväll har jag vart på skeppan med annie, marco och christian, vi körde sanning och konka osv.. Haha länge sedan man gjorde det senast men men why not. Men nu måste jag verkligen börja packa så vi hörs nog imorgon innan vi åker till flygplatsen, bye for now my friends

lite bilder ifrån sunningen idag, blev tyvärr inget ifrån skeppan ikväll



































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0