lördag - 11/5

hejsan, lite snabbt hinner jag allt skriva av mig innan jag ger mig av. Gårkvällen var rätt så go faktiskt. Var med martina och charlotte. Var egentligen tänkt att vi skulle på fest, men så blev det inte. Istället blev det lite "förfest" hos charlotte sedan drog vi och träffade några fast vi drog ifrån dom på direkten för riktigt sega var dom. Så vi roade oss på egen hand istället. Efter en stund kom dala och lampan också ja. Följde jag med charlotte hem vid halv ett tiden och sov hos henne istället, lika bra.

Vaknade vi upp imorse vid elva tiden ungefär. Låg å tjötade lite, käkade osv. Drog jag sedan hem snabbis för kände mig riktigt ofräsh. Mötte jag upp martina för å köpa pizza, köpte vi det och satte oss på dalabergskolan och mumsade i oss det. Satt vi där en stund och tjötade lite allmänt. Om en stund ska jag träffa albin, vet inte vad vi ska göra men det blir väl mest att vi chillar bara. Senare ska jag även träffa nathalie när hon har kommit hem ifrån trollhättan. Och senare ikväll någon gång blir det bad med några förmodligen. Så tror det blir rätt så uselt på bloggfronten idag också men det får gå helt enkelt, ni får stå ut. Men nu ska jag kicka så ní får ha de så bra. ciaó ♥

lite bilder från igår kväll








här kommer lite bilder på min och pappas mysiga middag som vi hade någon gång under gårdagen. love my dad ♥



Kommentarer
Postat av: Anonym

Var har hon köpt sina svarta shorts `? :)

2011-06-20 @ 23:26:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0