lysekil crousing

Igår var jag i lysekil på crousing nästintill hela dagen och kvällen tillsammans med sara och linus. Roligt var det, och vi hade tur med vädret, sol och värme fick vi ! Stor del av dagen chillade vi i linus båt också.. Riktigt härligt ! Helt kaos var det när vi skulle komma hem, det var stopp på alla gator helt sjukt vad mycket bilar det var ! När jag kom hem så åkte jag direkt till albin iallafall och sov hos honom, mysigt.

Idag är det våran tio månaders dag så med andra ord har vi haft det allmänt mysigt idag. Vi tog en tur ner till stan förut och satte oss på bryggan och mös i solen. Träffade linnda och sara en stund gjorde vi också. Nu håller vi på och ladda ner lite filmer som vi ska glo på hade vi tänkt.. Vill även be om ursäkt för den dåliga uppdatering men inte haft tid och det tror jag inte att jag kommer ha imorgon heller tyvärr för imorgon åker jag till grebbestad med malin. Vi ska först ut med hennes båt under dagen och på kvällen sover vi i deras stuga i grebbestad. Dock åker jag hem redan på tisdag igen pga att det är saker jag måsta fixa osv innan jag och albin åker till stockholm på torsdag. Men nu så ska jag dra mig ville bara meddela lite granna, ha en fortsatt fin dag i solen alla ♥

lite bilder från igår








bilder från idag





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0