midsommar på liseberg

Min midsommar spenderade jag på liseberg ! Var inte alls så det var tänkt från början, det var tänkt att jag skulle på midsommar fest osv.. Men så skulle ju alla dra till grebbesta och smögen och festa och dit orkade inte jag åka så det fick bli liseberg tillsammans med krille, moa, marita och min mamma. Mysigt och roligt har vi haft det så det har vart en riktigt bra midsommar för min del. Vädret var även helt okej, det var mulet men det var ändå ljust på himlen och solen tittade fram då och då. Kom hem för en liten stund sen så med andra ord blev den en hel dag och kväll i göteborg ! Men nu så har jag inget mer på hjärtat för tillfället.. Så vi hörs mer imorgon istället. Ta det lungt ute i dimman nu allesammans !

lite bilder från idag
 

 

 

 

 

   


Kommentarer
Postat av: linnda

- och såklart så vinner ni stjärnvinst

2011-06-25 @ 00:50:12
URL: http://linndasshit.blogg.se/
Postat av: natalie

hur känner du Moa löfström? :d

2011-06-25 @ 12:37:26
URL: http://naataliemattsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0