onsdag - 8/5

skippade skolan idag pga att jag mådde lite illa när jag vaknade imorse så jag somnade om istället och vaknade någon gång under förmiddag fick käkat lite nudlar och sedan somnade jag om till kvart över ett tiden då linnda ringde och väckte mig. Då bestämde jag mig för att gå upp och ta tag i livet. Så jag började duscha, ta på mig kläder, käka osv. Efter jag var klar med det åkte jag ner till stan och köpte en försenad present till martina och sedan tillbaka hem igen. Skulle jag egentligen på torp-kvällen tillsammans med martina men det kom lite förhinder ifrån hennes sida. Så jag åkte dit med annie istället. Skit gött att köra moped i regn och när man knappt hade någon bensin... usch det var inte kul. Fick iallafall tankat i sista sekunden som tur var. Dock shoppade jag inget men jag fick med mig en goodibag hem, låg lite godbitar i den. Men nu så hade jag tänkt hoppa i säng och hoppas på att jag mår bättre imorgon när jag vaknar så att jag orkar med skolan. godnatt ♥

en snigg bild på mig från i vintras


Kommentarer
Postat av: madde

vad fanns i din goodibag? grymt fin blogg o tvärsööt tjej!:)

2011-06-09 @ 14:14:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0