ready for take off

Nathalie Taby: Grymt underbara människor!

svar: Underbar är du mitt hjärta ♥



goddagens ! Rätt så slut är jag efter tre timmars dansträning idag.. Halv ett skulle vi samlas nere på sin clair och så slutade vi vid halv fyra. Men riktigt roligt har det vart ! Nu är det tre dagar kvar plus övernattning på onsdag till torsdag. Det är nämligen ett slags  dag dansläger som jag är på nu i samband med kulturskolan, det är två duktiga grabbar ifrån stockholm som har kommit hit för att dansa med oss ! Skit duktiga är dom vill jag meddela. Vad har jag annars haft för mig idag då? Myst lite med min fina pojkvän imorse, sov nämligen hos honom igår kväll så. Även suttit nu i eftermiddags och kollat bilder ifrån side och hottellet som vi ska bo på när vi ska till turkiet den 19 juli... Längtar nått så inåt, kommer att bli helt underbart ! Men nu måste jag sätta stopp här för ska vidare till linnda nu alldeles strax, tar med mig ett gäng jordgubbar sedan ser vi vart det bär av.. Peace out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0