söndag - 12/5

Seg på bloggfronten osv.. men som sagt så hade jag noll data tid över igår. Sov hos albin igår kväll så vaknade upp hos honom imorse vid tio tiden. Då smsade kiffe och undrade om vi hade lust och följa med han ut till undavallen och kolla när hans flickvän spelade match. Upptäckte jag när vi kom dit att även haif spelade då så det var ju rätt så gött, slutade med 3-1 till haif. Efter det följde jag med albin och kiffe till torp en snabbis. Och sedan åkte jag ner till stan och mötte upp sara. Fick två fina födelsedags presenter ifrån henne, har inte vart tillfälle att få dom tidigare så det tackar jag för, ett fint linne och en fin magtröja var det jätte fint verkligen ! Egentligen var det tänkt att vi skulle fika men det var så stängt så vi köpte med oss lite käk istället och satte oss i museé parken. Träffade vi linus d och linus a så dom gjorde oss sällskap, mycker trevligt. Satt vi där i solen ett bra tag och bara njöt. Senare under kvällen vid sex/sju tiden åkte jag hem till albin käkade vi grillade revben, kollade på kung fu panda 2 och bara mös. Men nu så får jag försöka komma i säng så jag orkar med aktivitets dagen som är imorgon. pussisar ♥

här kommer en del bilder från igår








här kommer lite bilder från idag














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0