söndag - 5/6

fråga: så fin du är! vart har du köpt den tröjan du har på sista bilden? :)

svar: tack söta du ! tröjan är köpt på somewear för drygt ett år sen har jag för mig.. tror tyvärr inte att den finns kvar längre, men om du är sugen så kan du antingen ta dig en tur till närmsta somewear butik eller besöka deras hemsida HÄR.


hallå allesammans ! ja är medveten om att jag inte uppdaterade någonting under går dagen, men det var fullt upp hela tiden. Upp tidigt för å åka till överby, fick köpt mig lite bra å ha saker. Sedan tog jag och min pappa en moppe tur till snäckan och fika där, så mysigt ! Efter det träffade jag linnda, marcus, john, jens och sahin så tog vi oss en hel dag på stranden med sol å bad. Efter en stund kom även sara och linus. Albin dök även upp senare frammot kvällen. Riktigt härligt var det. Vid sju tiden åkte jag till martina för hon skulle ha tjejmiddag för att hon fyllde år igår den goa bruden. Vid tio/halv elva tiden drog vi ner till en lokal där wici hade fest. Var det en jävla massa folk där, men dock så var det rätt så segt. Vi drog till martina redan vid halv ett/ett tiden ungefär. Så sov jag och josefin hos henne, lika bra. Vaknade vi vid kvart i tolv tiden i förmiddags och nu sitter jag här. Ikväll ska jag träffa annie och det blir nog lite grill osv, får se om vi lyckas ragga upp några annars myser vi för oss själva. Men nu så ska jag fortsätta med mitt eget här så ni får ha en fortsatt fin dag ♥

en del bilder från igår dock så tog jag inga bilder varken på tjejmiddagen eller på festen







































Kommentarer
Postat av: nilofar :)

hej! :D

vart köpte du den röda bikinin du har på bilderna ? :)

fin blogg förresten! <3

2011-06-07 @ 18:49:07
URL: http://korvarnaisolen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0