tisdag - 7/5

detta får bli snabb uppdatering för jag är så trött så jag tror att jag smäller av snart ! Skolan har rullat på som vanligt idag, nothing special. Efter skolan åkte jag hem till albin en liten stund, sedan vidare mot årets talangjakt! Det var många duktiga elever ifrån skolan som var med och uppträde, men min fina vän linnda lyckades kamma hem första vinsten, det förtjänade hon verkligen !! hon sjöng och spelade en av sina egen skriva låtar Just have som faith hette denna låten som hon tävlade med. Efter att det var slut så åkte jag till torp för å träffa henke och albin. Gick vi först runt ett jävla tag och letade kläder inför albins bal/avslutning någonting utav det.. vi lyckades iallafall fixa ihop en snygg outfit tillslut. Åkte vi hem till albin och softade, käkade korv med börd osv osv.. Drog henke vid halv nio tiden då följde albin med mig hem. Glodde vi lite på en film och mös. Men nu så blir det bädden så godnatt ♥

henke ♥


här kommer några få bilder ifrån talangjakten resten kommer imorgon or somethingg










Kommentarer
Postat av: Jessica

Jättefin blogg :)

2011-06-08 @ 14:04:32
URL: http://yessicaas.blogg.se/
Postat av: anonym

kan inte du lägga ut( om någon nu filmade) när hon sjöng skulle gärna vilja lyssna. :)

2011-06-09 @ 16:08:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0