tisdag 28 juni

Nu är jag hemma i uddevalla igen ! Fast jag har vart hemma i några timmar bara det att jag vart med linnda så det har inte blivit någon bloggning at all. Det har iallafall vart två super mysiga dagar i grebbestad, vi har haft det riktigt bra med andra ord. Igår regnade det tyvärr så då blev det en tur till sportshoppen och lite andra ställen. Senare frammot fem tiden så sprack det upp på himlen så då gick jag och malin bort mot campingen och satte oss vid bryggan och tjötade, tog även en massa bilder vid vattnet därav min nya header. Idag har det vart betydligt finare och varmare väder så då var vi med ute med båten jag och malin låg där framme och solade medans dom andra fiskade. Fick jag skjuts hem vid fem/sex tiden ungefär. Kom jag hem och träffade linnda dirrmode, vi har mest chillat och tjötat en hel del hon åker ju till kosvo, albanien, österrike, montenegro och presheva nästa fredag. Borta i fem veckor så kommer sakna henne riktigt ordentligt asså !! Men nu så måste jag avsluta detta alldeles för långa inlägg.. Hejdå så länge

här kommer en riktig bildbomb ifrån gårdagen och idag
























































haha heeeeelvete vad mycket bilder det blev... helt jävla sinnes, fattar inte hur jag orkade sitta i över en timma och publicera dessa?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0