Torsdag 16 juni

komentar: Hej, fin blogg! Måste bara fråga. Känner du Nicklas sydnes? :-) kram.

svar: Tack så mycket ! Njae känner å känner gör jag väl inte.. vet vem han är och har snackat med han någon gång men aldrig så att ja umgåtts med han så kan inte påstå att ja känner honom :) kram


komentar: kan inte du lägga ut( om någon nu filmade) när hon sjöng skulle gärna vilja lyssna. :)

svar: Det är faktiskt en smo heter albin som filmat och lagt ut på facebook så visst kan jag göra det men får göra det när jag kommer hem isåfall för är inte hemma at the moment.


komentar: vad fanns i din goodibag? grymt fin blogg o tvärsööt tjej!:)

svar: Det fanns en massa rabatter i olika affärer på torp osv.. även hårspray, en produkt till ansiktet från loréal och mat olja haha. Fast sedan så varierade det lite i varje goodibag, alla fick inte exakt samma saker :)


hallå allihopa ! Förtillfället sitter jag hemma hos Malin. Gårkvällen var iallafall hur grym som helst, go start på sommarlovet ! Skeppan fick det bli för våran del igår. Mötte upp malin, alex, nicole och nathalie. Fast sedan så var vi ju med lite alla möjliga grabbar och tjejer det var nämligen en jävla massa folk där igår. Så det var allt rätt så gött röj. Vid halv tolv tiden igår kväll kom albin och hämtade mig så sov jag hos honom. Så jag chillade med honom iförmiddags och senare under dagen träffade jag malin. Har vi suttit ute i solen och käkat jordgubbar mumsat i oss en kebab tallrik på pingvin har vi också gjort, var även hos mig en stund och nu är vi här. Men nu ska vi dra oss ut hade vi tänkt, go värme är det ute iallafall. Men nu ska jag kicka bättre update när jag kommer hem. pussis ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0