cause everything i say is meant for you

godmorgon, sovit gott? det har då jag iallafall gjort bredvid min goa tös nathalie ♥ dock fick jag höra imorse att ja inte vart lika go att sova bredvid...viftat med armar, babblat i sömnen och dragit i täcket ja vet då inte allt haha. men så är det när man väljer att sova i samma bädd som mig, då får man tåla en del ! går kvällen var iallafall hur mysig som helst. dock slockande nathalie som ett ljus vid ett tiden kanske, men då hade jag iallafall calle som var lite social. vi hade nämligen en riktig filmkväll hemma hos mig med en massa gottigt, som chips & dipp och popcorn och dricka. först såg vi på en beck film, skit spännande tycker ja. sedan såg vi på någon dålig film som calle ville se, alla blev bara uppkäkade av hajar hela tiden så. sen drog han sig väl hemåt vid två tiden kanske, ingen aning faktiskt. men innan vi åkte hem till mig igår vid halv nio tiden så hade jag och linnda vart på dansträning som slutade vid sju tiden. då drog vi ner mot willys och sedan vidare mot pingvin där albin och jonte lund satt och käkade kebab tallrik. som tur var så orkade inte lund käka upp så då mumsade jag och linnda i oss resten haha! för himla underbart asså. men nu så måste jag börja ta på mig lite kläder för om en halvtimma ska vi åka på kalas till min gammel morbror som fyller ! så bättre uppdatering ikväll. puss ♥

saknar sommaren nåt så inåt








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0