i can hear the words you do not say

dans träningen gick prima, nu måste jag bara lyckas få fram ett par röda klackskor som vi ska dansa i på uppvisningen men det kommer nog att gå bra ska vi se hehe. innan jag var på sinclair och dansade så var jag hemma en snabbis och bytte om och käkade och innan det var jag på trafik skolan och pluggade lite. satt där i cirkus 1 h och 15 min rätt så bra jobbat endå tycker jag allt. endast två teori lektioner kvar nu, måste bara börja jobba lite i boken också men. annars har det vart skola hela dagen idag. seg och lång skoldag idag men pga min teori lektion fick jag sluta tjugo fem minuter tidigare, rätt så gött endå. hemkunskap var sista lektionen och maten jag och linnda lagade blev så grovt äcklig så mådde riktigti illa efter jag tryckt i mig lite av det faktiskt. bränd pyttipanna med rotfrukter, brända ägg, dock var kyckligen och såsen rätt så go men kombinationen var nog det värsta på länge haha usch. men nu så ska jag börja göra mig iordning inför min date med john blund. godnatt ♥

nått gammalt som ni aldrig sätt


dagens outfit;
transparant skjorta-ginatricot | shorts-veromoda | strumpbyxor-åhlens | bandeau-monki | halsband-lindex | plus mina gråa uggs (dock hade jag inte på mig den svarta runt huvudet)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0