vi bara njuter av livet

nu är våren påväg på riktigt !! solen skiner och börjar förhoppningsvis smälta bort det sista av snön som ligger kvar på backen. så fort som jag kom hem så var jag bara tvugen att byta om, med tanke på sicka varma kläder jag hade på mig idag så var ja rätt så varm när ja kom hem efter promenaden ifrån skolan. egentligen skulle albin vart här hos mig nu men han var tvungen att sälja några påsar inför deras klassresa med kiffe och jag orkade verkligen inte följa med dom på en två timmars lång vandring runt fasseröd så jag sket i det. men han tar moppen hit till mig när han är färdig med det. blir bra ! får se vad vi hittar på då... jag vill iallafall inte bara ligga inne inte, utan jag vill ut i solen! så jag får helt enkelt släpa med honom sen någonstans, vart återstår att se men det löser sig allt ! :d tog även lite härliga vårbilder förut så ni får en liten smygtitt på dom nedan. talk to you later ♥

dagens "första" outfit (den som jag hade på mig i skolan;
tröja-lånat av calle | linne-somewear | svarta nylonstrumbyxor-lindex | mössa-bikbok | uggs-sko kanonen


dagens "andra" outfit (det som jag har på mig nu i eftermiddag;
håliga jeans-bikbok | tubtopp-ginatricot



en smygtitt på dagens bilder


haha asså jag ser jätte sömnig ut på bilden vet inte riktigt vad mitt vänstra öga sysslar med haha





Kommentarer
Postat av: Anonym

va är det mellan dig och calle?

2011-03-15 @ 17:19:52
Postat av: Anonym

har du några syskon ? ;) kram

2011-03-15 @ 20:28:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0