if i lose my way i found another road

nu så håller jag på att packa ner mitt pick pack för kommer inte hem förens söndag kväll så bör ha med mig lite granna. efter jag packat drar jag och linnda till min pappa en stund och sen vidare där ifrån ner till stan, där vi nog sätter oss och käkar någon stans. sen vidare upp mot sinclair för dans träning och efter det ska vi hyra lite filmer, köpa chips dricka osv. sen åker vi till bäve på rock café. kommer förmodligen träffa en massa sköna vänner där också. efter det sover jag hos linnda. blir mysigt.

imorgon tar jag, linnda och sara tåget till göteborg för att fira linndas födelsedag lite mera, dock i efterskott. senare tar vi något passande tåg hem får se när tågen går. då ska jag iallafall träffa nathalie imorgon kväll, sover nog hos henne också då eller så blir det så att vi sover hos mig eller något, får helt enkelt se på det.

på söndag skulle jag väl träffa albin har jag för mig (?) med andra ord blir det kanske ingen mer uppdatering förens på söndag kväll. men håll utkik endå, man vet ju aldrig. men ni får ha en så rolig och trevlig helg så hörs vi när vi hörs ! :)

så ni får nått å glo på som ni dock redan sätt under tiden. har inte tid med att ställa mig framför kameran nu direkt så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0