if you feel it let it happend

godkväll. ligger i soffan och glor på shakiras konstert. legat och snackat med pappa mest hela kvällen därför blev det så sent nu ikväll. tidigare under kvällen har jag vart på dansträning, skit härligt asså. vi måste bara börja sätta lite fart med våran koregrafi till dansuppvisningen i maj, men det lär nog bli bra. bara jag får tag i dessa eländiga röda klackskor, haha fan nästintill en omöjlighet. men om ni nu vet någon stans där man kan få tag i röda pumps till ett rimligt pris så är jag tacksam om ni talar om vart man kan få tag i det ! whatever, vad har jag annars gjort idag då? suttit i lite mer än en timma på trafikskolan också. duktig chey. annars har det mest vart skolan hela dagen lång. lagade falafel på hemkunskapen, smakade lite granna och det blev faktiskt rätt så gott ! men men, nu så har jag inget mer på hjärtat, ska nog attackera kylen och plocka fram en coca cola. blir bra. TTYL ♥

gammal som gatan men bättre än inget. right?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0