jag blev full på min coca cola

drog mig en sovmorgon imorse till 9.25 ungefär. hoppade över idrotten för kände mig inte helt hundra så lika bra. slutade väl vid 15.25 ungefär, så helt okej dag endå. disk plockning hade jag så missade svenskan, men fy17 vad jag avskyr att stå där och plocka disk...redigt segt asså! men men gött att ha det gjort iallafall. efter skolan följde linnda med mig hem. mös vi till det med godis, chips, popcorn och dricka medans vi glodde på en film. efter vi sätt på den så låg vi bara i sängen å tjötade lite skit med varandra. ropade mamma att det var käk, underbara chicken nuggets med potatismos och brunsås haha älska ♥ efter vi hade fått i oss maten så bestämde vi oss för att ta tummen ur röven och dra ut en sväng. drog vi till fritidsgården och chillade ba. inget specielt hände väl inte direkt. linnda är fortfarande kvar och glor på family guy medans jag sitter här.....måste även snart börja plugga fysik, har prov på torsdag och det suger faktiskt riktigt hårt kan jag meddela. men men bara att sätta fart helt enkelt. bye my friends ♥

asså sorry för min otroliga bildbrist måste försöka ändra på detta some day......yeah i will.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0