jag tog mig då ut tillslut iallafall

som sagt så tog jag mig ut tillslut. tog bussen till stan någon gång vid sex tiden. följde med martina till city sun där hon skulle sola och med tanke på att jag fortfarande är lite sjuk så hoppade jag över det. sen tog vi bussen upp mot skogslyckan hem till dala där han och lampan var. chillade vi mest osv. så mycket goare än att ligga hemma kan ja ju lugnt meddela ! kom min mamma och hämtade oss strax efter nio så de var ju gött. dock har jag fortfarande lite ont i magen å så, blev nog en cheese börgare för mycket förut tror jag hehe... men men. blir förhoppningsvis skolan för min del imorgon, får hoppas på det iallafall. mår iallafall mycket bättre nu så ! men nu ska jag bara bortsa gaddarna och lite annat så blir det bädden för min del sen, godnight ! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0